Klantcase – Dextro Energy NL

Dextro Energy NL, bekend om hun energieke producten, kwam bij ons met een duidelijke uitdaging: hoe kunnen we maximale clicks en views genereren én tegelijkertijd verkeer naar de Bol.com brandingpagina sturen?

Slimme tests en strategieën leiden tot bijna 10 miljoen weergaven voor Dextro Energy NL!

← terug naar cases

Dextro Energy NL, bekend om hun energieke producten, kwam bij ons met een duidelijke uitdaging: hoe kunnen we maximale clicks en views genereren én tegelijkertijd verkeer naar de Bol.com brandingpagina sturen?

De vraag
Hoe zorgen we ervoor dat Dextro Energy NL niet alleen gezien wordt, maar ook echt impact maakt op social media? En hoe kunnen we dit bereiken met een effectieve, datagedreven strategie?

Om deze vraag te beantwoorden, hebben we meerdere campagnes gelanceerd die gericht waren op clicks en views, waarbij we verschillende visuele stijlen en strategieën hebben getest.

Onze aanpak
We hebben gekozen voor een tweesporenstrategie waarbij elke campagne specifiek geoptimaliseerd werd voor het behalen van de gestelde doelen:

  1. Testen wat werkt:
    Binnen beide campagnes – gericht op clicks en views – hebben we visuals getest die zowel enkele producten als meerdere producten in één uiting toonden. Door deze aanpak konden we ontdekken welke visual het beste aansloot bij de doelgroep per type doelstelling.

  2. Data-gedreven optimalisatie:
    Uit de resultaten bleek dat:

    • Branding visuals met meerdere producten werkten uitstekend in de views-campagne, wat resulteerde in een enorme toename in bereik. 

    • Visuals met één product effectiever waren in de clicks-campagne, wat leidde tot meer directe doorverwijzingen naar de Bol.com brandingpage.

Door voortdurend te testen en optimaliseren hebben we ervoor gezorgd dat elke campagne het maximale uit de budgetten haalde.

Het resultaat
Met onze strategie wisten we verbluffende resultaten te behalen:

  • Bijna 10 miljoen weergaven in slechts zes weken!

  • Zowel de doelstellingen voor views als unieke bereikcijfers ruimschoots behaald.

  • Hoge betrokkenheid op social media: een stroom aan reacties, likes, DM’s en deelacties.

Dextro Energy NL kreeg niet alleen meer zichtbaarheid, maar ook een boost in interactie én conversies, waardoor het merk op social media enorm ging leven.

Wil jij ook een datagedreven strategie die leidt tot maximale impact? Neem contact met ons op en ontdek hoe wij jouw merk kunnen laten groeien!

Voor
Dextro Energy NL

Wat we deden
Social advertising en strategie 

Socials
@dextro_energy_nl 

 

Bekijk wat wij hebben gedaan voor Dextro Energy NL:

Jouw bedrijf
online zichtbaar maken?

We hebben 97 bedrijven online zichtbaar gemaakt.

gratis campagne advies

Meer over ons

Ontdek wat wij hebben gedaan voor onze klanten.

Wat onze klanten van ons vinden?

  • Nicky Schieving

    Wij zijn al een behoorlijke periode klant van Be Bricks en zeer happy over de samenwerking. Doordat wij al onze producten zelf maken moeten we vrij snel schakelen op basis van de voorraad. Er zijn dus korte lijntjes nodig. Dit lukt top! Daarnaast denken ze graag mee over slimme dingen om onze ads nog beter te kunnen inzetten.

    Fit Piggy
  • Marc Cornelius

    Samenwerken met Be Bricks is als whiskey. Het wordt met de tijd beter en beter.” “Werken met Be Bricks ervaar ik bij diverse (gezamenlijke) klanten als zeer prettig. Ze denken met mij en de klant mee, nemen initiatief en het belangrijkste: leveren resultaat.

    Marc.nl
  • Justin Frey

    Be Bricks beheert en onderhoudt de socialpages van Culterra en zorgt wekelijks voor frisse teksten. Wij zijn erg tevreden over de communicatie, de nieuwe ideeën en de voortgang die wordt geboekt. Culterra is als merk gegroeid op de online kanalen en krijgen nog maandelijks erg positieve feedback op de content die online verschijnt.

    Supply Chain
  • Wimer Visbeek

    Be Bricks is voor mij een partij waarvan ik niet wist dat ik ze zo heb gemist. Ze zorgen voor goede en leuke content op onze kanalen en spreken daarmee onze huidige én veel nieuwe klanten aan. Het ontzorgt mij veel. Het kost misschien wat geld maar ze verdienen zich, in mijn geval, zeker terug! Ik heb ze al meerdere keren aanbevolen bij collega ondernemers die de sociale media zelf beheren.

    Eigenaar Sanjes Safari
  • Lisa van der Ploeg

    Vanuit Fijn op Vakantie al jarenlang een prettige samenwerking met Be Bricks voor onze social advertising. Maya, Akkelee en hun team zijn specialisten in social advertising en dat merk je in de kwaliteit en resultaten van de advertenties. Daarnaast staat klantvriendelijkheid en een langdurige, duurzame samenwerking voor hun centraal. Ze zijn altijd bereid om (strategisch) mee te denken en staan altijd klaar m.b.t. vragen of verzoeken. Wij zijn super tevreden!

    Manager Marketing & Reserveringen bij Fijn op Vakantie

Gratis campagne voorstel

Om een goed voorstel te kunnen doen hebben wij alvast een paar antwoorden nodig. Vul het onderstaande formulier in en ontvang binnen 24 uur een gratis campagne advies van Be Bricks.

Per maand incl. advertentie budget

Wij nemen na verzending van dit formulier zo spoedig mogelijk contact met u op.

Velden met een asterisk (*) zijn verplicht.

Dank voor uw aanvraag. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.