Klantcase – Eemshout Prefab

In een wereld waar de bouwindustrie voortdurend verandert, staat Eemshout Prefab klaar om de uitdagingen aan te gaan. Als een dynamische speler die voortdurend anticipeert op tijden van mindere economische activiteit, wil Eemshout Prefab zijn expertise en projecten op een innovatieve manier presenteren.

Eemshout Prefab groeide organisch 650 volgers, zonder enige vorm van adverteren

← terug naar cases

In een wereld waar de bouwindustrie voortdurend verandert, staat Eemshout Prefab klaar om de uitdagingen aan te gaan. Als een dynamische speler die voortdurend anticipeert op tijden van mindere economische activiteit, wil Eemshout Prefab zijn expertise en projecten op een innovatieve manier presenteren.

Eemshout Prefab is al sinds 2020 klant van Be Bricks. Het bedrijf isgespecialiseerd in het produceren van hoogwaardige prefab bouwoplossingen. Met geavanceerde technologieën en een team van deskundige vakmensen, leveren ze maatwerk oplossingen voor diverse bouwprojecten. Van woningbouw tot utiliteitsbouw, Eemshout Prefab biedt efficiënte en duurzame bouwoplossingen die voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen. En wij mogen hun helpen! 

De vraag
Hoe kunnen we onze expertise en projecten beter presenteren om onze propositie te verstevigen?

Eemshout Prefab wilde zichzelf positioneren als een autoriteit in de prefab bouwsector en tegelijkertijd anticiperen op periodes van laagconjuctuur. Ze zochten naar manieren om hun expertise en afgeronde projecten te tonen om potentiële klanten aan te trekken en hun merkbekendheid te vergroten. Het ontbrak hen echter aan een strategie en de juiste vaardigheden om dit te bereiken.

Onze aanpak
Met een doelgerichte strategie en een team vol enthousiasme helpen we Eemshout Prefab om zijn online aanwezigheid te vergroten en zijn expertise te tonen. We benutten de kracht van LinkedIn, waar professionals samenkomen en kennis delen. Door actief te zijn op dit platform, positioneren we Eemshout Prefab als een betrouwbare bron van kennis en ervaring in de bouwindustrie. Elk kwartaal interviewen we een aantal medewerkers en creëren we zowel videocontent als waardevolle organische posts. De medewerkers delen hun passie, wij helpen met de communicatie. Bij de oplevering van een nieuw project zijn we er snel bij met onze camera, klaar om het verhaal vast te leggen. We hebben zelfs een aantal sets veiligheidskleding aangeschaft, zodat we toegang hebben tot het hele bouwterrein.

Het resultaat
Het effect is indrukwekkend. Het LinkedIn-kanaal van Eemshout Prefab groeide organisch, zonder enige vorm van adverteren, met een indrukwekkende toename van meer dan 650 volgers. Maar het ging niet alleen om de cijfers; de interactie op het platform groeide ook! Meer likes, reacties en gedeelde content zorgden voor een levendige community rondom Eemshout Prefab. Door vooruit te denken en actief te zijn op LinkedIn, heeft Eemshout Prefab niet alleen zijn expertise en projecten laten zien, maar heeft het ook een sterke band opgebouwd met zijn publiek, klaar voor de uitdagingen die de toekomst brengt. 

Voor
Eemshout Prefab

Wat we deden
Organische contentcreatie LinkedIn, Foto- en videografie

Socials
@eemshoutprefab

Bekijk wat wij hebben gedaan voor Eemshout Prefab:

Jouw bedrijf
online zichtbaar maken?

We hebben 97 bedrijven online zichtbaar gemaakt.

gratis campagne advies

Meer over ons

Ontdek wat wij hebben gedaan voor onze klanten.

Wat onze klanten van ons vinden?

  • Nicky Schieving

    Wij zijn al een behoorlijke periode klant van Be Bricks en zeer happy over de samenwerking. Doordat wij al onze producten zelf maken moeten we vrij snel schakelen op basis van de voorraad. Er zijn dus korte lijntjes nodig. Dit lukt top! Daarnaast denken ze graag mee over slimme dingen om onze ads nog beter te kunnen inzetten.

    Fit Piggy
  • Marc Cornelius

    Samenwerken met Be Bricks is als whiskey. Het wordt met de tijd beter en beter.” “Werken met Be Bricks ervaar ik bij diverse (gezamenlijke) klanten als zeer prettig. Ze denken met mij en de klant mee, nemen initiatief en het belangrijkste: leveren resultaat.

    Marc.nl
  • Justin Frey

    Be Bricks beheert en onderhoudt de socialpages van Culterra en zorgt wekelijks voor frisse teksten. Wij zijn erg tevreden over de communicatie, de nieuwe ideeën en de voortgang die wordt geboekt. Culterra is als merk gegroeid op de online kanalen en krijgen nog maandelijks erg positieve feedback op de content die online verschijnt.

    Supply Chain
  • Wimer Visbeek

    Be Bricks is voor mij een partij waarvan ik niet wist dat ik ze zo heb gemist. Ze zorgen voor goede en leuke content op onze kanalen en spreken daarmee onze huidige én veel nieuwe klanten aan. Het ontzorgt mij veel. Het kost misschien wat geld maar ze verdienen zich, in mijn geval, zeker terug! Ik heb ze al meerdere keren aanbevolen bij collega ondernemers die de sociale media zelf beheren.

    Eigenaar Sanjes Safari
  • Lisa van der Ploeg

    Vanuit Fijn op Vakantie al jarenlang een prettige samenwerking met Be Bricks voor onze social advertising. Maya, Akkelee en hun team zijn specialisten in social advertising en dat merk je in de kwaliteit en resultaten van de advertenties. Daarnaast staat klantvriendelijkheid en een langdurige, duurzame samenwerking voor hun centraal. Ze zijn altijd bereid om (strategisch) mee te denken en staan altijd klaar m.b.t. vragen of verzoeken. Wij zijn super tevreden!

    Manager Marketing & Reserveringen bij Fijn op Vakantie

Gratis campagne voorstel

Om een goed voorstel te kunnen doen hebben wij alvast een paar antwoorden nodig. Vul het onderstaande formulier in en ontvang binnen 24 uur een gratis campagne advies van Be Bricks.

Per maand incl. advertentie budget

Wij nemen na verzending van dit formulier zo spoedig mogelijk contact met u op.

Velden met een asterisk (*) zijn verplicht.

Dank voor uw aanvraag. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.