Klantcase – Groninger Cultuurprijzen

Met een strategie die bekendheid, betrokkenheid en conversie verbond, hebben we inspirerende video’s en jury-interviews ingezet om de zichtbaarheid van de Groninger Cultuurprijzen te vergroten.

De impact van betrokkenheid: Groninger Cultuurprijzen in de spotlight met "Raad het beroep"

← terug naar cases

Met een strategie die bekendheid, betrokkenheid en conversie verbond, hebben we inspirerende video’s en jury-interviews ingezet om de zichtbaarheid van de Groninger Cultuurprijzen te vergroten.

De vraag
Hoe vergroten we de zichtbaarheid van de Groninger Cultuurprijzen en creëren we een sterke band met het publiek? We willen de prijzen niet alleen onder de aandacht brengen, maar ook een betrokken community rondom cultuur in Groningen opbouwen.

Onze aanpak
Onze strategie bestrijkt de volledige customer journey en richt zich op drie belangrijke fasen: bekendheid, betrokkenheid en conversie. We creëren dynamisch foto- en videomateriaal tijdens professionele shoots op culturele hotspots. Video’s zoals "Raad het beroep" en "Wat betekent cultuur voor jou?" prikkelen gesprekken en versterken de betrokkenheid van kijkers.

We interviewen juryleden om hun visie op cultuur te delen en inzicht te geven in het selectieproces van de prijswinnaars. Deze persoonlijke verhalen maken de campagne authentiek en verbinden ons nog meer met de community.

Door onze visuele content via Instagram, Facebook en LinkedIn te verspreiden, bereiken we een breder publiek en maken we de cultuurprijzen toegankelijk. Ook delen we inspirerende verhalen over lokale cultuur plekken, waardoor de connectie met de community groeit. Onze bereik- en traffic campagne trekt meer bezoekers naar de website en stimuleert de interactie. Dit alles leidt tot een actiegerichte campagne voor de ticketverkoop van de finale van de Groninger Cultuurprijzen.

Het resultaat
Met 700 volgers op Instagram en meer dan 310.090 weergaven op onze content maken we impact. De community rondom de Groninger Cultuurprijzen blijft groeien, en we zijn enthousiast bezig met het promoten van tickets voor de finale. Blijf ons volgen voor meer updates!

Voor
Groninger Cultuurprijzen

Wat we deden
Social advertising, foto- en videografie, organische posting

Socials

@groningercultuurprijzen

 

 

Bekijk wat wij hebben gedaan voor Groninger Cultuurprijzen:

Jouw bedrijf
online zichtbaar maken?

We hebben 97 bedrijven online zichtbaar gemaakt.

gratis campagne advies

Meer over ons

Ontdek wat wij hebben gedaan voor onze klanten.

Wat onze klanten van ons vinden?

  • Nicky Schieving

    Wij zijn al een behoorlijke periode klant van Be Bricks en zeer happy over de samenwerking. Doordat wij al onze producten zelf maken moeten we vrij snel schakelen op basis van de voorraad. Er zijn dus korte lijntjes nodig. Dit lukt top! Daarnaast denken ze graag mee over slimme dingen om onze ads nog beter te kunnen inzetten.

    Fit Piggy
  • Marc Cornelius

    Samenwerken met Be Bricks is als whiskey. Het wordt met de tijd beter en beter.” “Werken met Be Bricks ervaar ik bij diverse (gezamenlijke) klanten als zeer prettig. Ze denken met mij en de klant mee, nemen initiatief en het belangrijkste: leveren resultaat.

    Marc.nl
  • Justin Frey

    Be Bricks beheert en onderhoudt de socialpages van Culterra en zorgt wekelijks voor frisse teksten. Wij zijn erg tevreden over de communicatie, de nieuwe ideeën en de voortgang die wordt geboekt. Culterra is als merk gegroeid op de online kanalen en krijgen nog maandelijks erg positieve feedback op de content die online verschijnt.

    Supply Chain
  • Wimer Visbeek

    Be Bricks is voor mij een partij waarvan ik niet wist dat ik ze zo heb gemist. Ze zorgen voor goede en leuke content op onze kanalen en spreken daarmee onze huidige én veel nieuwe klanten aan. Het ontzorgt mij veel. Het kost misschien wat geld maar ze verdienen zich, in mijn geval, zeker terug! Ik heb ze al meerdere keren aanbevolen bij collega ondernemers die de sociale media zelf beheren.

    Eigenaar Sanjes Safari
  • Lisa van der Ploeg

    Vanuit Fijn op Vakantie al jarenlang een prettige samenwerking met Be Bricks voor onze social advertising. Maya, Akkelee en hun team zijn specialisten in social advertising en dat merk je in de kwaliteit en resultaten van de advertenties. Daarnaast staat klantvriendelijkheid en een langdurige, duurzame samenwerking voor hun centraal. Ze zijn altijd bereid om (strategisch) mee te denken en staan altijd klaar m.b.t. vragen of verzoeken. Wij zijn super tevreden!

    Manager Marketing & Reserveringen bij Fijn op Vakantie

Gratis campagne voorstel

Om een goed voorstel te kunnen doen hebben wij alvast een paar antwoorden nodig. Vul het onderstaande formulier in en ontvang binnen 24 uur een gratis campagne advies van Be Bricks.

Per maand incl. advertentie budget

Wij nemen na verzending van dit formulier zo spoedig mogelijk contact met u op.

Velden met een asterisk (*) zijn verplicht.

Dank voor uw aanvraag. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.