Klantcase – Sanjes Safari

Door corona mocht van april 2020 tot juni 2020 en december 2020 tot mei 2021 niemand de dieren in Sanjes Safaripark meer bezoeken. Maar de dieren in het Safaripark moesten natuurlijk gewoon blijven eten en de kinderen misten ze enorm. Aan ons de nobele taak om te zorgen dat ook Sanjes Safaripark de uitdagende corona-periode zou doorstaan! Hoe we dat hebben gedaan, lees je hieronder.

Resultaat door viral te gaan!

← terug naar cases

Door corona mocht van april 2020 tot juni 2020 en december 2020 tot mei 2021 niemand de dieren in Sanjes Safaripark meer bezoeken. Maar de dieren in het Safaripark moesten natuurlijk gewoon blijven eten en de kinderen misten ze enorm. Aan ons de nobele taak om te zorgen dat ook Sanjes Safaripark de uitdagende corona-periode zou doorstaan! Hoe we dat hebben gedaan, lees je hieronder.

De vraag
Hoe kunnen we de parkbeleving naar voren brengen, ongeacht of het park open is of niet?

De focus lag overduidelijk op de experience die Sanjes Safari biedt. Of we dit ook konden bieden bij gezinnen die thuis zaten te wachten tot ze weer op pad mochten? Natuurlijk!

Onze aanpak
We besloten een campagne te lanceren waarbij mensen een dier van het park Sanjes Safari konden adopteren. Dit was een enorm succes. Niet alleen omdat je een vermelding kreeg op de website en een oorkonde ontving, maar ook omdat deze campagne viral ging!

Zo werd Sanjes Safari’s adopteer-een-dier actie opgepikt door de nationale radio (NPO2 – Jan-Willem Start Op). Zij adopteerden de struisvogels Henny en Patty. Die daaropvolgend voorspellingen doen door eten te kiezen uit de voerbak met hun voorkeur. Zo werd Jan-Willem Start Op genomineerd voor de Televizier Ring en Henny voorspelde dat NPO2 zou winnen door uit de voerbak te eten met NPO erop. En Henny had het goed!

Het resultaat
Toen het park eenmaal weer open was, zetten we de activatie van de community door. Zo lieten we regelmatig mensen de namen kiezen van nieuwe dieren en boden we in onze campagnes experience video’s om de veelzijdigheid van het park te tonen. Dit heeft gezorgd voor een enorme groei van het account en van het advertentiebereik, waarbij Sanjes Safari zelfs gemakkelijk een prijsstijging heeft kunnen doorvoeren zonder hierdoor minder bezoekers te ervaren. To be continued!

Voor
Sanjes Safari

Wat we deden
Social advertising, contentbeheer, foto- en videografie

Socials
@sanjessafari

Bekijk wat wij hebben gedaan voor Sanjes Safari:

Jouw bedrijf
online zichtbaar maken?

We hebben 97 bedrijven online zichtbaar gemaakt.

gratis campagne advies

Meer over ons

Ontdek wat wij hebben gedaan voor onze klanten.

Wat onze klanten van ons vinden?

  • Nicky Schieving

    Wij zijn al een behoorlijke periode klant van Be Bricks en zeer happy over de samenwerking. Doordat wij al onze producten zelf maken moeten we vrij snel schakelen op basis van de voorraad. Er zijn dus korte lijntjes nodig. Dit lukt top! Daarnaast denken ze graag mee over slimme dingen om onze ads nog beter te kunnen inzetten.

    Fit Piggy
  • Marc Cornelius

    Samenwerken met Be Bricks is als whiskey. Het wordt met de tijd beter en beter.” “Werken met Be Bricks ervaar ik bij diverse (gezamenlijke) klanten als zeer prettig. Ze denken met mij en de klant mee, nemen initiatief en het belangrijkste: leveren resultaat.

    Marc.nl
  • Justin Frey

    Be Bricks beheert en onderhoudt de socialpages van Culterra en zorgt wekelijks voor frisse teksten. Wij zijn erg tevreden over de communicatie, de nieuwe ideeën en de voortgang die wordt geboekt. Culterra is als merk gegroeid op de online kanalen en krijgen nog maandelijks erg positieve feedback op de content die online verschijnt.

    Supply Chain
  • Wimer Visbeek

    Be Bricks is voor mij een partij waarvan ik niet wist dat ik ze zo heb gemist. Ze zorgen voor goede en leuke content op onze kanalen en spreken daarmee onze huidige én veel nieuwe klanten aan. Het ontzorgt mij veel. Het kost misschien wat geld maar ze verdienen zich, in mijn geval, zeker terug! Ik heb ze al meerdere keren aanbevolen bij collega ondernemers die de sociale media zelf beheren.

    Eigenaar Sanjes Safari
  • Lisa van der Ploeg

    Vanuit Fijn op Vakantie al jarenlang een prettige samenwerking met Be Bricks voor onze social advertising. Maya, Akkelee en hun team zijn specialisten in social advertising en dat merk je in de kwaliteit en resultaten van de advertenties. Daarnaast staat klantvriendelijkheid en een langdurige, duurzame samenwerking voor hun centraal. Ze zijn altijd bereid om (strategisch) mee te denken en staan altijd klaar m.b.t. vragen of verzoeken. Wij zijn super tevreden!

    Manager Marketing & Reserveringen bij Fijn op Vakantie