Klantcase – Zijlstra Stoffen

Zijlstra Stoffen is een nieuw gevestigde stoffenwinkel in Groningen. Met een uitgebreid assortiment aan hoogwaardige stoffen, biedt Zijlstra Stoffen voor elk creatief project de perfecte materialen. Zijlstra Stoffen kwam bij ons met de vraag om hun naamsbekendheid te vergroten en te werken aan het opbouwen van een community door middel van het vergroten van het volgersaantal. 

In de stoflight: Zijlstra Stoffen met een groei van 1000 volgers in één maand tijd!

← terug naar cases

Zijlstra Stoffen is een nieuw gevestigde stoffenwinkel in Groningen. Met een uitgebreid assortiment aan hoogwaardige stoffen, biedt Zijlstra Stoffen voor elk creatief project de perfecte materialen. Zijlstra Stoffen kwam bij ons met de vraag om hun naamsbekendheid te vergroten en te werken aan het opbouwen van een community door middel van het vergroten van het volgersaantal. 

De vraag
Zijlstra stoffen wilde een sterke start maken met hun nieuwe Instagram-account door snel een aanzienlijk aantal volgers te verkrijgen en hun naamsbekendheid te vergroten. Ze waren op zoek naar een effectieve strategie om hun bereik en engagement te verbeteren, zodat meer mensen bekend zouden worden met hun uitgebreide assortiment aan hoogwaardige stoffen.

Onze aanpak
Be Bricks heeft met een frisse, strategische blik naar de advertentiemogelijkheden van meta gekeken. Hier is een volgerscampagne uitgekomen gericht op de doelgroep van Zijlstra Stoffen. Daarnaast werd er gebruik gemaakt van analytische tools om de prestaties continu te monitoren en bij te sturen voor optimaal resultaat.

Het resultaat
Dankzij de volgerscampagne van Be Bricks is het aantal volgers van Zijlstra Stoffen gestegen van 145 naar op dit moment 1164. In maar één maand tijd! Deze aanzienlijke groei heeft niet alleen het bereik vergroot, maar ook de interactie en betrokkenheid van de volgers verbeterd. De toename in volgers heeft geleid tot een hoger aantal reacties, likes en gedeelde berichten, wat heeft bijgedragen aan een levendige online gemeenschap rondom Zijlstra stoffen. 

Voor
Zijlstra Stoffen

Wat we deden
Social advertising, foto- en videografie, organische content

Socials
@zijlstrastoffen

Bekijk wat wij hebben gedaan voor Zijlstra Stoffen:

Jouw bedrijf
online zichtbaar maken?

We hebben 97 bedrijven online zichtbaar gemaakt.

gratis campagne advies

Meer over ons

Ontdek wat wij hebben gedaan voor onze klanten.

Wat onze klanten van ons vinden?

  • Nicky Schieving

    Wij zijn al een behoorlijke periode klant van Be Bricks en zeer happy over de samenwerking. Doordat wij al onze producten zelf maken moeten we vrij snel schakelen op basis van de voorraad. Er zijn dus korte lijntjes nodig. Dit lukt top! Daarnaast denken ze graag mee over slimme dingen om onze ads nog beter te kunnen inzetten.

    Fit Piggy
  • Marc Cornelius

    Samenwerken met Be Bricks is als whiskey. Het wordt met de tijd beter en beter.” “Werken met Be Bricks ervaar ik bij diverse (gezamenlijke) klanten als zeer prettig. Ze denken met mij en de klant mee, nemen initiatief en het belangrijkste: leveren resultaat.

    Marc.nl
  • Justin Frey

    Be Bricks beheert en onderhoudt de socialpages van Culterra en zorgt wekelijks voor frisse teksten. Wij zijn erg tevreden over de communicatie, de nieuwe ideeën en de voortgang die wordt geboekt. Culterra is als merk gegroeid op de online kanalen en krijgen nog maandelijks erg positieve feedback op de content die online verschijnt.

    Supply Chain
  • Wimer Visbeek

    Be Bricks is voor mij een partij waarvan ik niet wist dat ik ze zo heb gemist. Ze zorgen voor goede en leuke content op onze kanalen en spreken daarmee onze huidige én veel nieuwe klanten aan. Het ontzorgt mij veel. Het kost misschien wat geld maar ze verdienen zich, in mijn geval, zeker terug! Ik heb ze al meerdere keren aanbevolen bij collega ondernemers die de sociale media zelf beheren.

    Eigenaar Sanjes Safari
  • Lisa van der Ploeg

    Vanuit Fijn op Vakantie al jarenlang een prettige samenwerking met Be Bricks voor onze social advertising. Maya, Akkelee en hun team zijn specialisten in social advertising en dat merk je in de kwaliteit en resultaten van de advertenties. Daarnaast staat klantvriendelijkheid en een langdurige, duurzame samenwerking voor hun centraal. Ze zijn altijd bereid om (strategisch) mee te denken en staan altijd klaar m.b.t. vragen of verzoeken. Wij zijn super tevreden!

    Manager Marketing & Reserveringen bij Fijn op Vakantie